Kroužek logopedie

Přihlášku naleznete zde nebo v odkazu zájmové kroužky

1.7.2017

Akademie 2017

Fotografie a video, které setřídil a upravil Aleš Liber, naleznete zde.

28.6.2017

Školní výlet 3.BC

Náš školní výlet očima žáků a foto zde

Náš školní výlet - Amálka Svobodová

My, 3.C, jsme vyrazili na školní výlet do Stožce. Paní učitelky pro nás vymyslely spoustu pěkných aktivit. Měli jsme téma pašeráci. Hráli jsme hodně pašeráckých her. Ale nejvíc se mi líbila diskotéka, bojovka a ještě jsme jeli na raftech. Bylo to tam prostě úžasný. A taky jsme hodně chodili na výlety.

Náš školní výlet - František Chloupek

Na náš školní výlet jela 3.C a 3.B. Jeli jsme do obce Stožec a ubytovali jsme se v hotelu U Mauritzů. Přijeli jsme tam v pondělí 19.6. Ještě v ten den jsme stačili oběd a hráli jsme hru Lagory. V úterý jsme šli na celodenní výlet do Boubínského pralesa. Když jsme se vrátili, tak zbytek dne jsme měli volný. Ve středu jsme se vydali ke Stožecké kapli, když jsme šli zpátky, tak začalo pršet, tak jsme běželi do chaty. Odpoledne jsme šli na "Puštíkovu cestu" a zase začalo pršet, bohužel jsme ji celou nedokončili. Nemohli jsme mít stezku odvahy, tak jsme ji přendali na čtvrtek a večer jsme měli diskotéku. A ve čtvrtek jsme dokončili "Puštíkovu cestu". Odpoledne jsme sjížděli Vltavu na raftech a to byl největší zážitek. Večer jsme měli stezku odvahy. Moc se mi to líbilo, všecko se mi líbilo. Byla to nejlepší škola v přírodě.

Náš školní výlet - Adam Nahi

V pondělí (19.6.) jsme vyjeli na školní výlet na Šumavu do Stožce. V úterý jsme šli do krásného Boubínského pralesa, kde jsem si jako sběratel koupil turistickou známku. Šli jsme i na překrásnou Stožeckou kapli. Ten samý den (ve středu) měla být bojovka, ale bylo zlé počasí, místo toho byla diskotéka. Další den byly rafty, což bylo super. Potom byla super bojovka a poklad pašeráka Edy byl super také. Nejlepší školní výlet!

Školní výlet Stožec

V pondělí jsme odjeli s 3. C na Šumavu. Po příjezdu jsme si vybalili a potom nám paní učitelky vysvětlily, že si celý týden budeme hrát na pašeráky. V pondělí jsme hráli ještě hru Lagori. V úterý jsme šli do Boubínského pralesa a šel s námi hodný pán, který nám o pralese povídal. Hráli jsme hru Klíště. Ve středu dopoledne jsme se vydali ke Stožecké kapli. Když jsme ke kapli šli, hráli jsme hru Bomba. Na zpáteční cestě jsme hráli Lesní golf. Odpoledne jsme šli na Naučnou stezku Stožec. Ale potom začala velká bouřka a začaly padat velké kroupy. Večer pořád pršelo, takže jsme měli dvě hodiny diskotéku. Ve čtvrtek dopoledne jsme dodělávali naučnou stezku a odpoledne jsme sjížděli Teplou Vltavu. V pátek ráno jsme hledali mapu k pokladu a pak jsme šli hledat i poklad, ale ještě před tím jsme si zabalili. Poklad jsme našli, ale autobus nám měl přijet v jednu hodinu a přijel nám až ve čtyři hodiny. Domů jsme přijeli v půl sedmé.

Johana Šváchová, 3.B

V pondělí jsme přijeli do Stožce a začali si vybalovat. Pak jsme šli na oběd a paní učitelky nám řekly, že tam budou pašeráci. Úterý začalo hezky, po snídani jsme jeli do Boubínského pralesa. Šel s námi pan průvodce (strážce CHKO Šumava). Všude  ve studánkách i potůčcích byla pitná voda. Bylo horko. Ve středu jsme šli  hned po snídani na Stožeckou kapli, pak na oběd. Po obědě jsme šli do informačního centra a na naučnou stezku. Uprostřed stezky nás chytl déšť, bouřka a kroupy. Schovali jsme se do altánku a čekali, až to ustane. Když jsme se vrátili, byla večeře, po večeři jsme si šli do baru namalovat tričko a potom byla diskotéka. Ve čtvrtek jsme šli dokončit Naučnou stezku Stožec. Hned po obědě jsme vyrazili na rafty. Když se všichni vrátili, opekli jsme si buřty a byla bojovka. V pátek jsme se začínali balit na odjezd. Šli jsme najít poklad a v pokladu byli spinnery – super!!! Potom jsme dobalovali, ale autobus nejel, tak jsme čekali. Nakonec přijel a jeli jsme domů.

Julie Martinková, 3.B

Školní výlet Stožec

V pondělí přijela 3. B a 3. C  na Šumavu do Stožce. Vybalili jsme si  a pak jsme se dozvěděli, že nás celý týden bude provázet pašerák Eda. Zahráli jsme si hru na pašeráky a celníky. Za celý týden jsme hráli tyto hry: Lagori, Ptáčky, Klíště, Pašeráky a Strážného anděla. V úterý jsme jeli do Boubínského pralesa. Ve středu jsme byli u Stožecké kaple. Odpoledne jsme šli na Naučnou stezku Stožec a na pátém stanovišti jsme zmokli. Tak jsme se s promáčenými botami vrátili. Vykoupali jsme se a navečeřeli. A pak byla DISKOTÉKA! Když skončila, šli jsme spát. Čtvrtek byl pro mě nejlepší, protože se mi splnil sen. Jeli jsme RAFTY! Náš raft byl pomalý, ostatní odjeli, protože by jim ujel vlak. Čekali jsme půl hodiny na pána, který nás měl odvézt do hotelu. Mezitím jsme měli kofolu a chipsy. Pak jsme přijeli domů a měli jsme bojovku. V pátek jsme odjeli, ale o dvě hodiny později, protože byly zácpy. Než jsme odjeli, hledali jsme mapu a poklad a NAŠLI JSME!!!   ŠUMAVA JE NEJ.

Carmen Iraheta, 3.B

Školní akce 5.A a 5.C

My a barvy!

V červené a modré jsme vyrazili na pódium v řevnickém Lesním divadle, ve žluté zase na dopravní hřiště v Berouně.

V Lesním divadle jsme předvedli tanec na mix moderních písniček pod názvem "Čirá radost (z pohybu)". Tyto melodie se nám velice líbily a tak jsme si jejich pohybové ztvárnění doslova vychutnávali při každém nácviku.
V Berouně si všichni odjeli  jízdu zručnosti (vůbec to nebylo snadné!), napsali test z dopravních předpisů a potom museli- pokud možno bez dopravních přestupků- zvládnout jízdu na dopravním hřišti. Celé dopoledne se nám velice vydařilo a většina z nás získala průkaz mladého cyklisty. Fotky zde
Děti z V. A

Den zvířátek

Že zvířata nemohou slavit svůj svátek? To je velký omyl! Zvířátka dětí z V. A  i  z V. C slavila ve čtvrtek 22. června společně. Nejdříve nám zvířátka jejich páníčkové představili. Také jsme si o našich mazlíčcích vypracovali působivé projekty. S každým miláčkem jsme se pomazlili, důkladně ho napájeli v  horkém dni vodou a ukrývali do stínu. Nakonec jsme se v družstvech pustili do soutěží, kde se ukázalo, jak na tom se znalostmi o našich zvířecích kamarádech vlastně jsme.
Takhle báječně proběhl jeden prima den v závěru školního roku! Děti z V. A+ V. C. Fotky zde

Botanicus - V. A + V. C

Ve středu 21. června se vydali páťáci do Ostré u Lysé nad Labem. Moc se nám tam líbilo! Procházeli jsme se nádhernými zahradami i středověkým městečkem. Díky paní průvodkyni jsme se dozvěděli spoustu zajímavostí o středověkých řemeslech a řadu z nich si mohli i sami vyzkoušet. Za groše jsme si mohli koupit něco na památku, dát si něco dobrého v hodovně nebo se pustit třeba do střelby z luku či rýžování zlata. Celý výlet se nám skvěle vydařil, určitě budeme mít na co vzpomínat!
Děti z V. A a V. C. Fotky zde

27.6.2017

Ochrana obyvatelstva za mim. událostí

Dnes jsme se vypravili k Berounce, kde na nás již čekali dobrovolní hasiči z obce  Lety, aby nás poučili o zásadách ochrany obyvatelstva za mimořádných událostí, jako jsou například požár, povodeň, nebo jiná živelná pohroma. Bylo to nejen zajímavé, ale také poučné. Hasiči, správně se vlastně říká záchranáři, nám ukázali, že jejich práce je nesmírně důležitá, někdy může být i nebezpečná, ale rozhodně je velice zajímavá. Víte například, jak se zachovat, když se probudíte v noci a zjistíte, že blízko vás vypukl požár? Jak pomoci zraněnému kamarádovi, popřípadě jakým způsobem přivolat odbornou pomoc? My jsme si to měli možnost alespoň teoreticky vyzkoušet. Předvedli jsme si, jak poskytnout první pomoc, prohlédli jsme si hasičskou výzbroj a ti nejpilnější z nás si za odměnu vyzkoušeli stříkat hasičskou proudnicí. Po návratu do školy jsme si o této akci udělali zápis do deníku a vytvořili si „záchranářský pětilístek“. Takže jsme o něco chytřejší a poučenější. Samozřejmě, že je nejlepší, když žádná mimořádná událost (v záchranářském žargonu „mimořádka“) nikdy nenastane, ale jak známo, štěstí přeje připraveným. Fotky zde

Michaela Sklenářová

Velký úspěch našich sportovců

Již v loňském roce se nám podařilo vybojovat čtvrté místo v celkovém hodnocení sportovních turnajů pořádaných Ašsk pro Prahu-západ. Jen krůček nám scházel k bronzovému poháru, a tak jsme si řekli, že letos si třetí místo vzít nenecháme.

Děvčata byla stříbrná ve florbale, volejbale, stolním tenise a v atletice, zlato vybojovala v nohejbale a v házené, kde zvítězila i na krajském kole a obsadila třetí místo v kvalifikaci na republikové finále.

Letos pomohli i chlapci – stříbrní ze stolního tenisu a z hokeje, bronzoví v házené a na Mc.Donalds mladší chlapci (III.kat.). Také mladší dívky přispěly třetím místem ve florbale.

Tak se spojenými silami zadařilo – přivezli jsme si bronzový pohár za třetí místo hned za ZŠ Rudná a ZŠ Černošice (soutěží se účastní přes 20 škol).

Všichni byli úžasní a krásné umístění si plně zasložili.

COACH -Vendy Hrochová

26.6.2017

Čtvrtek 29. 6. 2017 - BM a družina

Milé děti Bezpečné místo a školní družina Vás zve  na rozlučku se školním rokem na zahradu družiny  1.stupně
Dne 29. června 2017 od 14,00 hodin
si přijďte  vyrobit "bezva tričko" na prázdniny
přineste si sebou vlastní jednobarevné tričko ( bílé, žluté, modré.. )
Trička si za pomoci speciální techniky jako je savování, batikování, stříhání či jenom kreslení fixami ozdobíte.

26.6.2017

Školní akce 2.A

Jak rostou děti z 2. A

V průběhu celého školního roku jsme zjišťovali, jak rosteme. Každý měsíc jsme si měřili výšku a rozpětí upažených paží. Výsledky jsme průběžně zapisovali do tabulky, případně připojili i doplňující poznámky. Výsledné míry na závěr každý zakreslil do grafu, zobrazujícím náš růst po dobu 10 měsíců. Fotky zde

Měření délky, objemu a hmotnosti v 2. A

Měli jsme na programu míry, váhy a délky. Nejprve jsme všichni měřili délku a šířku různých předmětů a učebnic. Poté jsme se rozdělili na dvě pracovní skupiny.

První zkoušela, jak správně zvážit různé předměty, jako byla například školní brašna, lahev na pití, penál nebo učebnice. Zjišťovali jsme, kolik sešitů je třeba, aby daly dohromady 1, popřípadě 2kg. Použili jsme miskovou váhu, jaké používaly naše babičky.

Druhá skupina současně zkoumala duté míry. Měřili jsme objem všemožných nádob, jako kupříkladu kbelíky nebo misky. Naplnili jsme si litrovou odměrku vodou a zaznamenávali, kolik litrů bylo možné nalít do zkoumané nádoby, dokud nepřetekla.

Výsledky měření jsme průběžně zaznamenávali do pracovních listů. Na závěr jsme dostali tabulku s názvy rozmanitého zboží a měli určit, v jakých měrných jednotkách se udává jeho množství. Fotky zde

ichaela Sklenářová

25.6.2017

Zájmové kroužky 2017/2018

Aktualizace odkazu  Škola/Zájmové kroužky

• Lego Bricks4Kidz  - úterý 14,00-15,00, v Revoluční ulici - informační leták zde a zde
  • Věda nás baví - úterý 15,15-16,15, v Revoluční ulici - informační leták zde
24.6.2017

Příměstský tenisový tábor

Informační leták naleznete zde

Den bezpečí v Berouně - V. A

Měli jsme sraz na nádraží v Řevnicích v 7.35, ale já ještě s pár spolužáky jsme jeli z Třebaně. Přijeli jsme do Karlštejna, odkud jsme kvůli výluce museli dál pokračovat autobusem. Vystoupili jsme u Černého koně a vydali se směrem k dopravnímu hřišti. A za chvíli jsme byli na místě. Bylo to tam super- už na první pohled. Chodili jsme od stanoviště ke stanovišti a plnili různé úkoly. Za dobře splněný úkol jsme si mohli vybrat odměnu. Viděli jsme také, jak se cvičí policejní pes k dopadení pachatele. Kolem poledne jsme se sešli a jeli domů. Linda

Sešli jsme se v Řevnicích na nádraží. V Berouně to bylo vážně dobré: viděli jsme akci hasičů, policistů, přiletěla i helikoptéra. S Matějem a Vojtou jsme se posadili do takového auta, které se otáčelo. A když jsme byli hlavou dolů a viseli jen za bezpečnostní pásy, paní učitelka řekla tomu pánovi, ať nás zastaví a nechá tak, že si nás chce vyfotografovat... Standa

Vlakem jsme jeli do Karlštejna. V Karlštejně jsme přestoupili do autobusu a tím už jsme dojeli až do Berouna. Poté jsme se odebrali na samotné místo děje. Ukazovali nám tam policejní zásahy. Dokonce i zapálili a následně uhasili auto. Vyzkoušel jsem si také simulátor nárazu ve 30 km/h.   Tomáš

Dne 9. 6. jsme se sešli na nádraží v Řevnicích v 7.35. Jeli jsme vlakem do Karlštejna a pak náhradní autobusovou dopravou do Berouna, dál už jsme šli  pěšky na takovou louku, kde jsme si mohli vyzkoušet různé atrakce. Předvedly se nám tam složky záchranného systému.  Verča B.

Jeli jsme vlakem do Karlštejna a pak náhradní dopravou. V Berouně jsme toho viděli opravdu hodně. Byli tam hasiči, záchranáři, policisté i zloději. Také tam byly různé atrakce. Dokonce tam kvůli tomu shořelo auto. Zajímavý byl i výcvik služebních psů. K polednímu jsme šli na autobus a z Karlštejna zase jeli vlakem domů.   Matěj S.

Hned na začátku přiletěl vrtulník. Pak se šlo do akce. Policisté a zloději po sobě stříleli. Také jsme viděli, jak hasiči uhasili hořící auto. Mohli jsme sledovat vycvičeného policejního psa.   Honza N.

Do akce byl nasazen vrtulník a policejní pes. Potom přijela dvě auta: pachatelé a policisté. Policisté honili auto před sebou. Na pachatele stříleli a vypustili psa.   Laura

Autobus nás dovezl na zastávku U černého koně v Berouně. Potom jsme šli pěšky do kempu. Tam se konal Den bezpečí. Ukazovali nám policejní psy, zásahy policistů i hasičů. Mohli jsme navštívit různé stánky. Bylo tam i točící se auto, na které byla veliká fronta.   Julie

Den bezpečí se mi moc líbil! Viděli jsme tam zásah hasičů i policejních psů. Ten den byl opravdu dobrý. Honzík S.

Po srazu na nádraží jsme odjeli vlakem do Karlštejna a potom autobusem do Berouna. Pěšky jsme se dostali až do areálu kempu, kde byly různé ukázky. Jedna se cvičenými psy, další s vrtulníkem atd.  Dalo se tam leccos koupit a mohli jsme si udělat test bezpečí. Za jeho zvládnutí jsme si mohli vybrat svítící odznaky.   Verča H.
Fotky zde
24.6.2017

Výlet do IQlandie v Liberci- V. A

16. 6. jsme jeli do IQlandie. Sešli jsme se na řevnickém a jeli vlakem na Smíchovské nádraží, pak jsme pokračovali metrem na Černý most. Celé třídě se chtělo na WC, tak jsme si před odjezdem ještě  došli a když už jsme z něho byli skoro venku, najednou zpoza rohu vyběhla starší paní a křičela: "Pět korun nebo zavolám policii!!!" Pak si Vojta všiml nápisu: použití WC á 5,- Kč a umytí rukou také 5,- Kč. My jsme udělali obě věci. Paní chtěla jen pět a tak jsme všichni ušetřili pět korun. Počkali jsme na autobus a hurá do Liberce! V IQlandii jsme měli do dvanácti rozchod, ve 12 hodin nás čekal pořad v planetáriu a pak jsme měli zase rozchod skoro do tří.  Matěj V.

Vlakem a metrem jsme dojeli na Černý most. Tam jsme čekali na autobus. V autobuse, se kterým jsme jeli, se daly pouštět filmy. Když jsme dojeli do Liberce, připadalo nám to, jako by jízda trvala jen pět minut! Šli jsme kousek pěšky a dorazili do IQlandie. Když jsme si odložili věci, měli jsme rozchod.  S Eliškou jsme proběhly skoro všechno asi dvakrát. Moc hezké to bylo i v planetáriu, kde byl program objednaný speciálně pro nás. Pak se k nám přidala Andělka, dcera paní asistentky. Pohybovaly jsme se sice pomaleji, ale byla s ní legrace. Ani jsem si to neuvědomila, ale asi to tam bylo docela drahé, protože jsem tam utratila 180 korun. Při zpáteční cestě jsme se strašně nudili. Prožili jsme hodinu bez filmů a stevardky. Ještěže fungovala wifi, jinak bychom se úplně zbláznili. Ema T.

Bylo to tam super. Jeli jsme vlakem, potom metrem a nakonec autobusem Fun and Relax od Student Agency. V autobuse nám zapůjčili sluchátka a každý měl před sebou malý monitor- mohli jsme si pustit  hudbu nebo film. V IQlandii jsme byli i v planetáriu a měli jsme dva rozchody. Byly tam různé exponáty a přednášky. Cestou zpět v autobuse pan řidič neměl stevardku, takže jsme byli bez teplého nápoje i bez filmu. Ema P.

Dne 16. 6.  jsme jeli do IQlandie v Liberci. Ráno v sedm hodin jsme měli být na nádraží v Řevnicích. Vlakem jsme jeli na Smíchov a odtud metrem na Černý most. Tam na nás čekal autobus Student Agency, Tímto autobusem jsme jeli do Liberce. Po vystoupení jsme museli jít chvilku pěšky. Po IQlandii jsem chodila s Lindou. Nejdříve jsme navštívily expozici "Pravěk". Tam byly archeologické vykopávky. Do této expozice se dostanete z přízemí po schodech dolů. Potom jsme prošli ještě spoustu dalších expozic. Adéla

Jeli jsme nejdřív vlakem, pak metrem a nakonec autobusem. Když jsme dojeli do Liberce, šli jsme pěšky do IQlandie, cesta byla celkem krátká. Na místě jsme dostali rozchod a v 11.55 jsme se měli sejít u planetária.A potom jsme měli zase rozchod. Já osobně jsem chodila jenom s mojí BFF, později se k nám ovšem přidala Andělka, dcera  naší paní asistentky.  Podruhé jsme se sešli u IQ shopu. Mohli jsme si něco koupit. Pak už se šlo na bus a v buse byla nuda. Ale jinak SUPER!  Eliška

V IQlandii to bylo super. Můžeme být rádi, že nás tam paní učitelka vzala a objednala dopravu tím super autobusem Fun and Relax od Student Agency, kde byly televizky a wifi. Prošli jsme si v IQlandii vše, co nás bavilo. Postavili jsme si domino, ale šli kolem nás dva"tydýti" a zničili nám ho. Ale co! Vrátili jsme se až v podvečer. Moc děkujeme naší paní učitelce. Vojta

Fotogalerie zde

20.6.2017

Výlet 2.C

Děti z 2.C prožily nádherné  tři dny uprostřed křivoklátských lesů – v  krásné přírodě, bez televize i telefonního signálu, zato plné sportovních her na hřišti i na louce, vycházek po okolí i s lesníkem, spoustou soutěží,  honbou za pokladem ukrytým pod pařezem, stavěním domečků v okolí staletých stromů, nedaleko „Tří koulí“. Nechyběla přírodovědná soutěž,  zaměřená na poznávání listnatých i jehličnatých stromů podle kůry, listů a plodů. Za  snahu o co nejlepší výkon byly děti odměněny velikou porcí zmrzliny.

Jídlo pět krát denně bylo skvělé a nechyběl ani velký táborák s opékáním  buřtů a výbornou pomazánkou pro případ, že by ještě někdo měl hlad. Počasí bylo velmi pěkné a umožnilo dětem být celý den venku v pohybu a večer po přečtení kapitoly z knížky „Mikulášovy prázdniny“ a druhý den po shlédnutí natočené pohádky z našeho loňského výletu  - okamžitě usnuly.

Poslední den jsme odjely autobusem do Křivoklátu na oběd a návštěvu přírodovědného centra.

Pak už jen cesta domů. Fotky naleznete zde

19.6.2017

Návrat ze ŠVP 4.C a 3.A

Návrat ze ŠVP 4.C a 3.A bude mezi 13:00 a 13:30 hodinou

16.6.2017

Noc v lese prvňáčků

Prvňáčci s několika kamarády ze čtvrté třídy se vydali na Den dětí zjistit, jestli dokážou přespat jen tak v lese. Vydali jsme se vlakem a autobusem do Malé Chuchle a odtud stoupali vzhůru až k malé ZOO s lesními zvířaty. Na úvod jsme se seznámili s jelení rodinkou a mohli ji nakrmit zelenými listy přímo z ruky. Potom jsme se sešli u ohniště a Samův tatínek nám přivezl spacáky a karimatky. Po krátkém seznámení jsme si zahráli hru Netopýr a můry. Je to obdoba hry Na slepou bábu. Po opečení vuřtů, chleba i jablíček jsme čekali na šero. Aby nám čas lépe utíkal, tak jsme si zpívali. Když se sluníčko začalo blížit k západu, dostali jsme všichni šátek na oči a celá skupina, držící se za ruce, se vydala ven k blízkému plotu. Tady započala naše sólová pouť. Měli jsme se přidržovat ohrady a poznávat jinými smysly než zrakem, co se nám připlete do cesty.

Všechny trochu vyděsilo, co nás asi čeká, když první Alenka začala křičet a odmítala jít dál, minutu po ní šla další dívka a situace se opakovala.....Byli jsme pěkně napjatí a nervózní, ač jsme slyšeli konejšivý hlas paní učitelky a tušili, že se nám nic zlého nemůže stát. Byla to stezka odvahy a jen málokdo byl tak statečný, že tiše ohmatával, co na cestě potkal. Většině z nás se chtělo utéct a asistenti nás přiváděli zpátky. Když jsme došli na konec všichni, mohli jsme si sundat šátky a nikomu se nechtělo zpátky k plotu. Až po nějaké chvíli jsme si dokázali pohladit kožešiny, které nás tolik vyděsily. Najednou nám bylo příjemné pomazlit se s liškou nebo norkem, zasmáli jsme se ruce pana instruktora, která po nás chňapala, posíleni zbytky světla jsme se dokázali dotknout čelisti a rohů muflona a dalších věcí, které na plotě visely.

Na větší tmu jsme už dlouho čekat nemuseli. Hru Oči zvířat jsme si zahráli s baterkou. Svítili jsme na lesknoucí se oči a ve skupinkách je „lovili“ tím, že si zapamatujeme jejich názvy. Natálka nás ohromila, když na konci dokázala odříkat všechna zvířata i s jejich pořadím. A nejen večer, ale seznam zopakovala bez zaváhání i ráno. Na závěrečnou bojovku ztichlým lesem bez baterky se chtělo už jen málo komu. Kluci byli ochotni jít i s děvčaty, že je budou „ochraňovat“, jen aby nemuseli sami. Největší statečnost projevil Janek, který šel poslední a úplně sám.

Nastal čas, kdy jsme se měli rozejít ulehnout do spacáků. Jedna malá skupinky bránila základnu v lesní chatě, největší skupinka spala venku pod otevřeným stanem a ti nejstatečnější vyrazili do volného lesa i s paní učitelkou spát přímo pod stromy. Šumění a zvuky lesa nám zpočátku nedalo usnout. Ale protože jsme byli náročnou cestou i programem značně utrmáceni, tak jsme nakonec všichni usnuli. Někdo vnímal, že přes nás v noci skákali zajíci, my ostatní jsme se probudili až zpěvem ptáků a brzkým halekáním našich spolužáků.

Ráno přijel pro naše spacáky tatínek a přivezl nám teplý čaj i neuvěřitelné palačinky a buchty od maminek.  Moc jsme si pochutnali. Ještě jsme si prohlédli výběhy se zvířátky, pohoupali se a proběhli v lese a už jsme se posilněni vydali na cestu zpět. Vyzkoušeli jsme si naši odvahu a také důležitost jednotlivých smyslů pro zvířata i pro lidi. Pro všechny z nás to byl nezapomenutelný zážitek. Dokonce i pro rodiče, kteří doma padnoucí, už po obědě spící děti nepoznávali, a měli nečekaně klidné odpoledne. Foto z výletu zde.

Ludmila Chroustová

14.6.2017

Škola v přírodě 3.A a 4.C

TŘÍDY 3. A a 4. C DOJELY NA ŠKOLU V PŘÍRODĚ V POŘÁDKU.

12.6.2017

Školní výlet 2.A a 2.B

Cesta nejen za kouzelnými skřítky

Letošní předprázdninový školní výlet jsme si naplánovali na 5 dnů. Stejně jako vloni nám opět poskytl střechu nad hlavou internát Střední zemědělské školy v Opočně. V pondělí jsme se po příjezdu ubytovali, vytvořili si jmenovky na dveře pokojů a napsali pozdravy domů. Potom jsem zašli do informačního centra nakoupit knihy a poslat pozdravy. A konečně vyrazili na vycházku do zámecké zahrady, kde jsme podle plánku hledali strom babičky kořenářky z naší knihy. Úkolem bylo také zakreslit cestu, kterou jsme šli a vyznačit strom do mapy. Večer jsme si zahráli deskovou hru Za tajemstvím městských skřítků.

Úterý byl jediný den, kdy se zhoršilo počasí. Dopoledne jsme ve městě jako první škola vyzkoušeli hru Opočnem za Kupkou. Hra nás provedla městem a parkem, kde jsme plnili úkoly, související s jedním ze slavných opočenských rodáků, malířem Františkem Kupkou. Odpoledne jsme měli naplánováno zajít si na pravou Opočenskou zmrzlinu a ukončit hru návštěvou obrazárny. Nečekaný liják prověřil připravenost a odolnost výletníků. Ukázalo se však, že máme 21 skvěle vybavených a velmi odolných dětí, které se i přes nepřízeň počasí rozhodly vypravit do obrazárny. Původně jsme chtěli cestou pro déšť zrušit objednanou zmrzlinu. Ale přestalo pršet a na místě nás čekalo velké překvapení v podobě dopisu od majitele cukrárny, že máme zmrzlinu zdarma. V loňském roce jsme si zde totiž dali zmrzlinu 2x. Obrazárnou nás provedla autorka soutěžních úkolů paní Tymichová. Prohlíželi jsme si obrazy a zjišťovali, zda na nich vidíme to co malíř. Na závěr jsme dostali diplomy za zvládnutí hry. Večer jsme si ještě zazpívali při kytaře, největší ovace sklidila píseň "Tři „čuníci“ se skvělým „chrochtavým“ doprovodem.

Ve středu nás svezl autobus do Nového města nad Metují. Prošli jsme zdejší zámek od půdy až po sklep a dozvěděli jsme se mnoho zajímavých informací. Navštívili jsme i 100 let starou zámeckou kuchyni, kde nechybělo kuchařské náčiní, jaké používaly naše prababičky. Bylo zajímavé zkusit uhádnout, k čemu jednotlivé nástroje sloužily. Například ruční kráječ na chleba se ukázal jako věc zcela neznámá. Podívali jsme se také na věž Máselnici a zjišťovali o ní různé údaje. Každý z nás si už večer předtím podle obrázku vybral jednu ze 16 soch v zámeckém parku,  zobrazujících alegorie lidských vlastností. Sochu měl zde najít a popsat, jak na něj působí a jakou kladnou nebo zápornou vlastnost představuje. Po obědě jsme si prošli Opočenskou oboru a podobně jako vloni byl naším průvodcem pan František Vrba.

Předposlední den se nesl ve znamení celodenního výletu, tentokrát do Častolovic. Po prohlídce zámku nás čekala návštěva místní minizoo a později i prohlídka obory s daňky a bílými jeleny. Prošli jsme si celou zahradu a porovnávali její plán a mapu. Zjišťovali jsme, jaká místa se skrývají pod čísly v plánu a hledali určené sochy a zakreslovali do plánu a mapy, kde se nacházejí. Na závěr jsme si zaskotačili na hřišti a potom už následoval návrat. Večer pro nás byla připravena ještě spousta odměn. Po celou dobu výletu jsme za svou práci sbírali body, za něž jsme si některé z těchto odměn mohli vybrat. Po páteční snídani už nás čekalo jen poslední balení a návrat domů, kde už na nás čekali naši rodiče. Fotogalerie zde

Michaela Sklenářová

12.6.2017

BM - doba od 21.6.- 30.6.2017-nově

Dobrý den,

v týdnu od 21. června do 30. června 2017 bude omezen provoz na Bezpečném místě, prosím informujte své děti:

Pedagogický dozor v tomto týdnu bude zajištěn paní Bc. Michaelou Sudkovou a Markétou Humlovou

Pondělí 19. 6. 2017

Píšeme Bovýskovi - V. A

V Řevnicích 6. června 2017

Milý Bovýsku,
ovoce, co posíláš, je velmi dobré, ale nejlepší jsou ta pitíčka! Když jsi nám v červnu dovezl  exotické ovoce, udělali jsme si z něj saláty. Nejdříve zeleninový, pak ovocný. Ingredience do toho prvního jsme většinou znali, ale v tom druhém byly některé druhy ovoce, se kterými jsme se museli seznámit. K tomu nám posloužil náš projekt. V tom jsme zjišťovali různé zajímavosti o tropickém a subtropickém ovoci a také jsme ho kreslili. Těšíme se na další! Tvoje Verča B.

Ahoj Bovýsku,
Tvoje každotýdenní dodávka ovoce a zeleniny je skvělá. Často se ani nemůžeme dohodnout, kdo pro ovoce k paní hospodářce půjde... Nejvíce mi chutná pitíčko a rajčata. Ochutnávka exotického ovoce a zeleniny byla dobrá, jen mně mrzelo, že v ní letos nebyl kokos. Dokonce nás napadlo, že si uděláme zeleninový a ovocný salát, zvlášť vyráběli kluci a zvlášť holky. Když jsme dělali ten zeleninový, rozdělili jsme si práci: já jsem krájel ředkev a můj kamarád sýr a šunku. Moc jsme si to užili. Doufáme, že nám budeš ovoce dovážet i nadále. Ahoj! Loučí se Štěpán z 5. A

Milý Bovýsku,
moc mi chutnala Tvoje dodávka exotického ovoce. Z ovoce a zeleniny jsme si udělali saláty. Pak jsme vypracovali projekt o dováženém ovoci, každá skupinka si vylosovala tři ovocné druhy. Nejvíce mi chutnal ananas. No a pak je nejlepší pitíčko Bovýsek, to je vážně mňamka! Doufám, že k nám do třídy zase někdy přijdeš na návštěvu. Ahoj. S pozdravem Adéla Strejčková

Dobrý den, Bovýsku!
Vím, že nejste lidská bytost, ale firma, ale budu Vás oslovovat Bovýsek. Naše třída 5. A si nejvíce užívá Vaše jablečné džusíky. Každý čtvrtek se moc těšíme, co nám přiveou za lahůdky. Hrozně nám chutnají také Vaše rajčata a exotické ovoce. Bavil nás Váš kvíz exotického ovoce. Vaše ovoce je ráj pro naše chuťové buňky. Vaše ovoce nám prostě moc chutná! S pozdravem Tomáš

Zdar Bovýsku,
moc děkujeme za dovážku Tvých pitíček. Také jsme vděční za ovoce a zeleninu. Minulý týden jsme obdrželi exotické ovoce. Kdyby nás paní učitelka nezarazila, nejspíš by se strhla brutální rvačka. Z toho ovoce a zeleniny jsme si připravili dva výtečné saláty. Včera jsme o exotickém ovoci měli referát. Já s Emou jsme se zaměřily na karambolu. Ema se ujmula grafiky a já jsem zjišťovala různé informace. Děkuji za podporu imunity! 8-)Tvoje Beátka

Čus Bovýsku!
Stejně jako můj spolužák Tomáš vím, že nejsi člověk, ale firma. A vím, že mi chutnají Vaše pitíčka! Děkujeme, že nám je vozíte i s maskotem. Ten nás vždycky pobaví:-)! Trošku mě znervózňuje složení uvedené na boční straně krabičky...:-D Byl bych rád, kdybyste vyráběli víc příchutí. Doufám, že nám budete vozit pitíčka i nadále. Tvůj Mates Fára Faraon, 5. A

Fotky zde

9.6.2017

Oznámení školní jídelny

V pátek 30.6. 2017 budou všem žákům odhlášeny obědy. Pokud bude mít někdo o oběd zájem,  musí si ho přihlásit nejpozději 28.6.2017. (e-jídelníček, e-mail: jidelna@zsrevnice.cz, TF 257 721 653 –záznamník)

Obědy žákům se tento den budou vydávat od 11:30 do 13:00.

Děkujeme a přejeme pěkné prázdniny